Witaj na Bobofashion
DSC_0023

Większa porcja diety… „Mama powraca do formy”

By Ewelina Krajewska

Posted in | Tags : , , , , , ,

 

Gdy nadchodzi moment, kiedy zaczynamy uważnie patrzeć na to co jemy, najczęściej wprowadzamy nowe, bogate i skuteczne w działaniu produkty. Oczywiście wybór nie powinien być przypadkowy, ale staranie dobrany do sylwetki oraz wieku i stanu zdrowia. Rzecz jasna dieta ma swój cel, ma sprawić abyśmy czuli się lepiej i zdrowiej.
Co nowego pojawiło się na talerzu w mojej nowej diecie?
Na pewno będzie to więcej warzyw, nabiału oraz  dużo ,dużo wody. Codziennie staram się urozmaicić dietę, tak by posiłki były przyjemnością, a nie koniecznym obowiązkiem. Staram się ustalić stałe godziny posiłków – no i koniec z posiłkami po 18-tej.
Wczoraj  przyjechała do mnie Agata (Hafija ), aby zjeść wspólny posiłek i podzilić się swoimi przepisami. Dzisiaj uchylę wam rąbka tajemnicy i pokażę jak przyrządzić smaczny posiłek, który pomimo, że jest bardzo syty, jest również małokaloryczny – w sam raz na naszą dietę i program treningowy.

Sałatka z frytkami i dipem czosnkowym „step by step”.

1). Przepis na frytki z selera:
-potrzebujemy duży, surowy seler
-kroimy go na średnie paski
-rozgrzewamy piekarnik do 180c
-blachę delikatnie wysmarować olejem
-wkładamy pokrojony seler i wstawiamy do piekarnika
-piec 20 min.

2). Dip z czosnku :
-rozgnieść 3-4 ząbki czosnku
-3 łyżki stołowe śmietany 12%
-mała łyżeczka majonezu light
-sól
-pieprz

-oregano
-wszystkie składniki dobrze wymieszać

3). Sałata z rukoli i roszponki z granatem i limonką.
-po przepis zapraszam na bloga www.hafija.pl

Zapraszam do skosztowania – naprawdę niezłe, a już wkrótce kolejne przykłady potraw, które urozmaicą naszą dietę. Czekam na wasze opinie na temat naszych pierwszych przepisów. Chętnie poczytam w komentarzach, jakie Wy byście polecili mi  bogate w błonnika i warzywa przepisy.

Ściskam mama Ewelajna

 

DSC_0019

DSC_0132

DSC_0170

DSC_0175

DSC_0214

DSC_0003

DSC_0082

 

 

 

 

 

Related Posts

btt